Plan dnia
-
7:00 -8:30
- schodzenie się dzieci do przedszkola, kontakty z rodzicami
- indywidualna realizacja zadań edukacyjnych
- zabawy w kącikach zainteresowań
- przygotowanie pomocy do zajęć
- rozmowy indywidualne z dziećmi
- ćwiczenia poranne
- przygotowanie do śniadania
- kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych (nauka mycia rąk, korzystania z toalety, zachowania czystości w łazience, oszczędnego korzystania z wody).
-
-
9:00 – 12:15
- zajęcia programowe będące realizacją treści z zakresu wychowania społeczno-moralnego, umysłowego, technicznego, estetycznego, zdrowotnego (tj.: mowa, matematyka, plastyka, śpiew, ćwiczenia gimnastyczne)
- zajęcia terapeutyczne z logopedą
- zajęcia z języka
- gimnastyka korekcyjna
- tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych i konstrukcyjno-technicznych. Wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką i literaturą
- spacery, pobyt na placu zabaw
-
12:15-12:30
- przygotowanie do obiadu, kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych (mycie rąk, nauka nakrywania stołu do posiłków).
-
-
12:30 – 14:00
- odpoczynek: czytanie książki przez nauczyciela, drzemka, słuchanie nagrań, bajek z magnetofonu
- zajęcia programowe
- zajęcia edukacyjne indywidualne lub w zespołach (realizacja zajęć dodatkowych – zumba, judo, matematyka, akrobatyka, itp.)
- zabawy ruchowe (ćwiczenia profilaktyczne)
- praca wyrównawcza (rozwijanie uzdolnień, korygowanie zaburzeń) zabawy wg. zainteresowań dzieci
- pobyt na placu zabaw
- czynności higieniczne i samoobsługowe
-
-
12:30 – 14:00
- rozmowy indywidualne z dziećmi
- obserwowanie sytuacji wychowawczych
- zabawy dowolne w sali lub/ i na placu zabaw, praca indywidualna, zajęcia stymulacyjne, zajęcia dodatkowe, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci
Strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce